عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 1 بهمن 1402
بازدید : 904
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

در زمان حاضر شبکه های اجتماعی همانند ایتا به محل مناسبی برای تبلیغات و نیز فعالیت های تجاری و بازاریابی تبدیل شده اند. اگر شما هم پیام رسان ایتا را برای فعالیت های خود انتخاب می کنید، برای ارتقای کانال خود نیازمند خرید ممبر ایتا و تبلیغات می باشید که قصد داریم در ادامه این مطلب به طور مفصل به آن اشاره  می کنیم.

چگونه یک کانال ایجاد کنیم؟

ایجاد گروه و کانال در ایتا بسیار ساده است. از آیکون پایین صفحه گزینه ایجاد کانال یا ایجاد گروه را انتخاب کرده و نام و توضیحاتی را برای گروه خود وارد کنید تا کانال و  گروه بی درنگ ایجاد شود.
اگر شما هم می خواهید، می توانید یک کانال در ایتا راه اندازی کنید. اگر کسب و کار خانگی یا صنعتی دارید و به تولید یا فروش کالا و یا خدمات می‌پردازید یا تخصصی دارید، می‌توانید با راه‌اندازی یک کانال تجاری، کالا و خدمات خود را عرضه کنید یا به دیگران مشاوره و آموزش دهید. همچنین در صورت داشتن مهارت، دانش، یا تجربه در هر زمینه ای، می توانید کانالی آموزشی یا اطلاع رسانی تاسیس کنید و دانش و تخصص خود را در اختیار دیگران قرار دهید و از این راه یا انتشار تبلیغات تولید درآمد کنید.
بعد از راه اندازی کانال خود، باید تمرکز خود را روی تولید محتوا و جذب ممبر بگذارید. تولید محتوای جذاب از مداوم از اهمیت بالایی برخوردار است، پس سعی کنید یک برنامه ریزی بلند مدت و یک برنامه ریزی کوتاه مدت برای کانال و محتوای منتشر شده روزانه خود داشته باشید، و آن را طبق برنامه و زمان بندی شده تهیه و منتشر کنید. بدین ترتیب مخاطب هر بار که وارد کانال شما می شود، یک پست جذاب را مشاهده می کند. این باعث افزایش علاقه و ماندگاری مخاطب و به اشتراک گذاری پست و کانال شما با دیگران می شود و افزایش تعداد اعضای کانال شما می شود

به چه طریقی تعداد دنبال کنندگان کانال ایتا را بالا ببریم

راه های زیادی برای افزایش تعداد اعضا در کانال ایتا وجود دارد. اولین راه حلی که برای افزایش تعداد اعضا به ذهن برخی اشخاص می رسد، زدن ممبر فیک ایتا می باشد، اما بهتر است بدانید که  چنین ممبری وجود ندارد. تبادلات با سایر کانال ها یکی از راه ها برای جذب و افزایش اعضای کانال می باشد. با وجودی که تبادلات رایگان است توصیه می کنیم توقع زیادی از این روش برای افزایش ممبر نداشته باشید. راه دیگری برای افزایش اعضای کانال شما ممبر اجباری می باشد. در این روش از آنجایی که اعضا به اجبار و بدون رضایت به کانال شما معرفی می شوند بازدید آنها کم و تعداد زیادی از آنها کانال را ترک می کنند اما برخی از آنها هم ممکن است به کانال شما توجه کرده و عضو آن باقی بمانند. برای شروع، می توانید مقداری ممبر برای کانال خود خریداری کنید.
ممبر اختیاری و تبلیغات از شیوه های دیگر جذب ممبر می باشد. جذب ممبر اختیاری بوسیله تبلیغات انجام می شود و کاربران پس از مشاهده تبلیغات با رضایت خودشان عضو کانال می شوند، بنابراین معمولا محتوای کانال را دنبال می کنند و از پست ها بازدید می کنند.
روش های تبلیغاتی ایتا متفاوت است که پر جذب ترین آنها تبلیغات پاپ آپ ایتا می باشد. که تبلیغات برای بسیاری از کاربران ارسال می گردد و کانال شما روی گوشی کاربران آنلاین باز می شود و در صورتی که  کابران مایل باشند عضو می شوند.

چرا شبکه های اجتماعی مهم اند؟

دوران کنونی را عصر شبکه های اجتماعی می دانند زیرا استفاده از شبکه های اجتماعی به بخش مهمی از زندگی بسیاری از  افراد تبدیل شده است.
اینستاگرام، واتس اپ، تلگرام، تیک تاک، فیس بوک، توییتر، تلگرام، یوتیوب و پینترست از محبوب ترین شبکه های جهان هستند. در کشور ما نیز این پلتفرم ها پرطرفدار هستند و همچنین شبکه‌های ایتا، روبیکا، بله، آی گپ و سروش از محبوب‌ترین  شبکه‌های اجتماعی بومی در ایران هستند.
ایتا مانند تلگرام یک پیام رسان است و ملیونها نفر را جذب کرده است. عضویت و کار با ایتا آسانست و از طریق مرورگر یا با نصب اپ ایتا بر روی تلفن همراه یا نسخه رومیزی بر روی کامپیوتر  و لپ تاپ می توان به آسانی عضو ایتا شد.
به  هر یک از اعضای ایتا یک ممبر ایتا می گویند.
ایتا به شما امکان ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری را داده و برای تسهیل ارتباط بین افراد استفاده می شود. همچنین می توان در این پیام رسان کانال و گروه ایجاد کرد.
اکثر کاربران این پلتفرم برای دریافت اخبار و اطلاعات و ارتباط با دوستان و همکاران از ایتا استفاده می کنند. تعدادی از کابربران هم ترجیح می دهند فعالیت های اقتصادی را از طریق ایجاد کانال و گروه در ایتا نیز انجام دهند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com